Wednesday, December 21, 2011

bermulalaaahh suatu PERSAHABATAN yang terjalinnn dahulu kalaaaa :) eceeewaaahh !!

okay siapa tak kenal asma' kan.. kita intro dengan serangkap pantun.. eceewaaahh.. aku jual ni :))
                                    
                                            tipah datang dari seremban,
                  bermain-main dengan si sarah,
                  apa kabar teman teman,
                  ini cerita pasti berdarah..

hahaaa.. tudiaaaaa... Assalamualaikum w.b.t kepadaaa semua yer :p  apaa kabar korg ? sihat ? mcam tulis karangan untuk surat kiriman tak rasmi pulak kan!! hahaaa.. okay sementara ada lagi cuti aku nie.. aku nak berblog sikit.. kang kat kolej dah takdo maso nak buek sumo nie.. hahaa.. 


ahakzzz!! siapa di atas ini? ini semua kawan2 DIVA time sek agama dulu.. okay ni nak story sikit.. kite org kawan dah lame.. semua ni dulu penah jadi kawan baik aku..but time form 4 ade sinkit sleckk mehh ! tah cane boleh berpisahh kan? but tu sume kisahh lame kan.. sume dah bosar2 dah haaa.. ade tuh skg.. berpunya lagi tau.. hahaaaa.. ok2 meh cini aku kenal kan sorang2 yer.. 


okayy itu diaaa si gadis rupawann sebelah aku tuh.. haaa tulaahhhh NURUL NADIRA BINTI ISKANDAR..  diaa laahh kawan aku paling lame dalam grup nie.. dari form 1 sampai laa skg.. ok dulu dia kawan baik aku masa form 1.. rapat gilee laa.. dia dalam grup kite org nie.. diaaa laaa banyak becakap.. tu yg best tuh.. ade jee citer kan.. dia skg blajo kat KPTM IPOH.. untunglaahh jauh kan.. leh g jalan2 negeri org ( mcm aku x je).. haha.. okay by the way.. aku syg gile ko nad.. jaga diri baik2.. friens till die :) haaa dia pun ade blog gak.. korang usha laa yer.. tekan disini ** !! 


ini pulakkk lagi satu member aku.. bukan aku jelaaa.. tpi dlm grup ni gakk.. dia ni lawa tau.. sbb tu laahhh dah berpunya kaannn.. hati sudah ade bunga kertass mehh :p  untung laaa kaann kann.. makin lame makin krus aku tgk ko nie.. ajar laa kau diet.. jeles jee aku tgkk.. ok name die ni NORAFISHAH NADILA BTE ABU SEMAN.. ok ni pulak kawan baik aku time form 3.. time form 3 aku rpat gile ngn die.. sbb satu claasss ann.. dorg pnggil dia ni FI.. tapi aku tak bese laa.. aku slalu panggil dia DILA or PISHAH sbb kalo panggil FI tu cm singkat sgt.. hahaa.. dia ni lakk blaja kat KPTM BANGI.. untunggllaahh dok bandor kan.. leh merayau rayau kotaa.. ok laa ape2 pon jaga diri baik2.. kim slm kat kumbang eh.. haha.. tak lame lagi merasaaa laa aku nasik minyak nieh.. hahaaa.. gud luck for u dilaa.. haa dia ni pun ade blog jugak.. usha blog dia pulak .. taraaaaa   tekan disini.... 


budakkk ni pualkk kan.. dia tak suka amik gambar... so aku amik laa senyapp2 kan.. sory ek umi :) peace no warr !! okay umi ni pulak, kire cam suke membebel gak laa..umi ni kulitt putih melepak bak tepung gandum.. putih gilee laa.. but time jerawat die sampai.. peh memg nampak gile2 laa.. sebab dia putih ann.. bak org koreaa gituhh ** ahakz jgn kembang umi yer.. okay yg ni pulak NOR FATEHA BINTI HAMZAH.. dia ni pulak kawan baik aku time form 4.. slalu rapat ngan dia laa.. umi skg blaja kat SHAMS form 6.. die sorg je masih teruskan legasi SEKOLAH.. bagus laa weh.. susah tuh STPM.. aku pen gerun !! but umi nanti takmo laa lupe kite org cam haritu.. tetibe je senyapp ann.. keep it up der !! umi takda blog.. hehe.. umi nanti buat tau.. 
                       
                                                                 
                                                                    
                                                    okay jumm jumm ushaa gambar :)

cerita paling "bodoh" penah tengok.. maaf laa cakap.. tapi memang tak best langsung !!

action jeee lebih kan? sbelum masuk wayang.. konon laa kann !! 

                                                   last last jadi camni lakkk !!



hahaaaaa.. lepasss 30 min duk dalam wyg tuh.. kite org kuaaa.. nasib baik hari rabuu.. tiket rm8 jer.. apee lagi.. amik gambar jelaaa kejenyerr kat depan wayang tuh.. bosannn punyerr ceritaa "bodoh" !! marah nie....

okay tak lupee juga kepada photographerr kite orgg.. NOR ASMAH LAILY BINTI ABU SEMAN.. thanks laily sebab amik gambar kiter org.. syggg lely lebihh niee.. heee <3 <3

okk laaast skali.. aku suke gile gmbr ni.. tak tahu laa nape kann.. mybe baju merahh aku nampak sgt kot.. saje pakai baju ceroh2.. bia nmpak sikit muke aku yg gelapp dan tak cantikkk tuh.. hehe.. ape ape pun bestt kluar ngan korang sume.. sayang gile korangg.. hope dapat hang outt lagi yer :)  lots of love (lol) .. kalau dah bukak pantunn mestii laa tutup kan balik.. adat kitaa tuh pentingg !! ececeeehhh.. den anak minang!!

                   buah durian buah selasih,
                   sekian, terima kasih ...

                                   

No comments:

Post a Comment