Saturday, January 21, 2012

jodoh takkan kemana kan ?

Assalamualaikum w.b.t..
ok dah lame tak update sebab busy kat  kolej.. dok kolej memg beze gile sem nie.. gile2 busy.. dengan masalah budak bilik lagi.. ya Allah semuanya dugaan bagi aku.. banyak betul tugasan aku utk sem ni.. tapi takpe aku redha.. tapi aku pelik, kenapa dia selalu ade je dgn aku.. geram betullah.. erm abaikan jelaa..


okay time ni best.. group kite org menang tempat ke-2.. alhmdulillah.. aku jadi narrator jer.. bedebar gak ar time tuh.. kite org buat teater utk p.ramlee.. best gak laaa.. lain dr lain kan.. menarik sungguh !! ok sem ni aku dapat aras 3 lagi.. huhu.. aku je sesat.. sedih gile kot!! yg lain sume dak pip kat atas tuh.. member aku sume aras bawah.. dah laa atas ni tak ramai dah.. bosan bosan...


ok ni laaa dak roomate baru aku.. dak sabah wooo !! jauh kemain.. masa mule2 knal die dulu, kemain pekat sabah eh.. tp dah lame2 ni dah ok dah.. die po dah paham ape aku ckp.. haha.. best kwn ngn die ni.. ade je ceritanye.. name dia NUR FAZIRAH BINTI NASIR.. panggil eyra jer.. die same class ngan aku.. nasib same.. senang nak g class.. sem ni aku asyik ngis je, entah laa... aku pon taktau kenapa? mybe beyya takde kot?... rindu gile kat ko beyya.. kalo wat ape2 je kat aras 3 tuh.. mesti aku igt kau.. huuhuhu.. kenapalaaa kita dipisah kan ? :(


ok time dalam class.. biase laaa aku kan.. begambar je keje.,. nasib baik kawan baru aku ni sekaki dgn aku.. tokleh nmpk kamera.. hahaaaaa.. aku tension gile sem nie.. entah laa? macam2 pk.. pening pale aku.. dengan study lagi.. mule2 kot.. dah lame2 ok la tuh kan.. arap2 gitu laaa.. amin !!

dekat class aku ramai laa gak dak2 baru.. sume leh masuk la kan... tp nape mesti perlu ade "dia" lagi.. ermm takpelaaa.. jodoh kot.. ni kawan2 class aku..





dorang laa member class aku.. best gak.. semua nye leh masukkan.. utk sem ni ade tgkap gmbr.. best ar... tak penah tgkp gmbr kan.., semuanya jakun.. sem lepas takda.. hahaaaa..

jodoh jodoh jodoh.. kenapa laa kau ego? ergghhh -_-''


ni muke happy ke sedih ?

p/s: semuanya same tempat dengan dia.. kenapalah ! jodoh kee?

No comments:

Post a Comment