Sunday, April 22, 2012

tahniah kawan.. kau HEBAT !!

Assalamualaikum w.b.t

kalau kau punya akal dan fikiran, kau takkan buat kawan kau merana.. opss kawan ke? tahap kesabaran manusia sememangnya ada batasnya.. kadang2 aku terpikir kenapa kau buat macam tu? mungkin kau nak jeles kan aku ? ape jadah aku nak jeles? aku dah takda ape2 ngan jantan tak guna tuh.. kau ambik laa buat casanova kau.. tahniah untuk kau.. ( a big clap for u dear ) :D..


merenung masa depan aku bersama org yang tersayang.. and kepada musuh2 di medan perang, jangan cabar aku!! bila tiba masa nanti, pasti kau tahu aku siapa.. focus for my final.. harapan mak abah, adik badik dan org tersyg.. senyum tidak bermakna hati aku turut senyum.. rakan rakan aku yg lain.. bersabar dengan sikap musuh2.. sesungguhnya mereka punyai hasad dengki dengan kita.. hehe..


lebih baik focus kepada meniaga.. aku suka meniaga.. kalo boleh aku nak meniaga je.. hehe.. bila meniaga, hati aku happy sgt2.. berubah laa kawan2 ku yg dengki.. aku tak pernah mara korang, tak penah kacau korang.. tetapi sebab kau carik pasal ngan aku.. aku tetap sabar, tunggu masa je.. nak sangat kene kan ! syukran jazilan :)

"sesungguhnya yang buruk tuh datang dari aku, yang baik itu dari Allah sendiri"

No comments:

Post a Comment