Sunday, January 1, 2012

harapan aku dengan dia masih hidup ..

assalamualaikum w.b.t ...
harini nak cerita pasal harapan aku.. harapan yang selama ni aku tunggu, kalau apa yang aku nak, aku mesti dapatkan walau kene gores tangan sampai berdarah ! harapan memang buat aku benci dengan harapan.. aku tak suka, sebab aku ni suka mengharao bila orang tuh dah janji.. dan aku paling benci bila harapan aku hanya tinggal  "harapan" bodoh..

muke mengharap aku.. sentiasa happy walaupun belum tentu jadi realiti**

hidup asal boleh bernafas.. memang betul benda lepas biarkan lepas, benda yang jadi, biarkan terjadi.. tetapi manusia punyai perasaan.. perasaan yang saling bercapur aduk bakkan "rojak" yang sedap.. tetapi ia juga cukup berbeza.. alangkah indah jika "perasaan dan "rojak" sama sama sedap? tetapi kita salah.. perasaan memang seringkali berbeza..

indah bukan bila aku still macam ni.. setiap masa aku gembira, dan membuat orang lain tertawa.. sampaikan kadang2 aku penat melayan org skeliling ketika ini.. harapan ! musnahnya aku sebab harapan.. tapi kira aku amanah, sebab aku tak pernah hampakan org yang memberi aku mengharap.. tetapi itulah.. manusia !! seringkali lupa dengan janji..

KAWAN KAWAN AMAT MEMAINKAN PERANAN !


setiap perkataan yang keluar bagaikan mutiara.. aku dengar dengan sepenuhnya supaya aku kuat..

ini dinamakn sahabat.. yang banyak bagi sokongan kepada aku tiap masa.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. terima kasih sahabat.. moga kau berjumpa dengan orang yang lebih tepat, dan jangan jadi sepertiku yang masih ragu ragu dengan harapan ..

walaupun jauh.. tetapi itu semua tak pernah menjadi penghalang kau untuk berhubung dengan aku.. terima kasih kawan.. masa aku bersedih kau sentiasa disisi walaupun ka jauh disana.. aku sentiasa dekat dihatimu.. semoga impianmu tercapai.. dan jangan mengharap dan terus mengharap.. sesungguhnya ia sangat sakit kawan ..

 umur bukan penghalang bagi kita.. walaupun jarang balik, kita selalu contact.. dan apabila kau dekat kau selalu on call ngan aku.. kawan yang dari aku lahir.. dari aku kurus dahulu sampai laa skarang.. masih lagi bertemankan aku yang gilaa.. terima kasih kawan..

kawan kawan amat memainkan peranan dalam apa jua situasi.. dan yang paling penting apabila kita sedih.. hanya kawan yang mampu diluahkan.. bersyukurlah apa yang ada.. waallaualam :)

4 comments: